stallriseberga.blogg.se

Inför maraton
Då va dressyren slut. Och jag och🐴 Aramiz🌟 slutade på en 16 plats av 49 startande.😃👍 och Bästa Swe. Det är vi mycket nöjda med. Domarna vara mkt hårda, minsta lilla fel eller spänning så sjönk poängen och straffen blev höga. Vinnaren körde på 43 straff och jag fick 62. Det var en sån härlig känsla jag hade när jag körde programmet och sträckan upp på medel linjen för att göra halt och hälsa kändes som en mil lång.🤔 Då mina glädje tårar var väldigt nära. När väl hälsningen var klar så brast det. Då sprutade tårarna av glädje. På vägen ut hörde jag min groom snyfta så dör satt vi på vagen och böla i kapp🤣. Idag har Diana pysslat om Aramiz på allra bösta sätt medans jag och Henrik har traskat hinder, och lite hinder och ännu mer hinder. Det är 8 tuffa hinder A-F vi ska köra. Hua... både trixiga och trånga. Lär bli tufft med tanke på att vi bara har kört 2 tävlingar i åstorp i år. Så i morgon blir en tidig morgon för att hinna gå lite mer i hindren. Jag startar 14.36 på A-sträckan. Så då gäller det att ni håller alla tummar 👍 Ni som vill och kan så kan ni följa hela maraton från kl 12.00 på FEI YouTube kanal. Ha det bra alla så hörs vi I morgon kväll igen. Tjingeling från oss i Pau.